Voorbereiding De st Jacobs drie daagse (dag 1) - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van John kuil - WaarBenJij.nu Voorbereiding De st Jacobs drie daagse (dag 1) - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van John kuil - WaarBenJij.nu

Voorbereiding De st Jacobs drie daagse (dag 1)

Door: John Kuil

Blijf op de hoogte en volg John

02 Mei 2015 | Nederland, Zwolle

Op 22-04-2015 alle kampeer spullen en proef gefietst.
volgens mij ging het redelijk.
Dus op 23-04 op naar Sint Jacobiparochie om mee te doen met de drie daagse welke was georganiseerd door het Sint Jacob genootschap.
Er waren volgen de mail 40 aanmeldingen maar toen ik op de Camping in Sint Annaparochie aan kwam waren daar geen pelgrims die met de tent daar op de camping stonden.
In de aanmeldingsbrief waren 2 campings genoemd om te overnachten dus ik ging er vanuit dat ik de een andere camping had gekozen al mij mede Santiago gangers.
Ik moet er even bij vertellen dat ik een dag te vroeg was want de tocht zou beginnen op 24-04 de route was namelijk Sint Jacobiparochie-Uithuizen-Hasselt-Sint Jacobiparochie.Totaal ongeveer 340
Maar omdat Hasselt slechts op 15 km afstand van Zwolle licht heb ik besloten dat ik de het laatste traject al eerste zou fietsen. De
tocht heb ik met tegenwind maar mooi zonnig weer gefietst door de Weerribben, via Wolvega en Heereveen langs Leeuwarden waar mijn fietsnavigatie mij keurig rond 17.00 uur op camping afzette. De tent opgezet en naar Sint Jacobiparochie gefietst om mij te melden voor de drie daagse.

• 03 Mei 2015 - 12:14

Henk Linnenbank:

John,
    Geweldig, het begin voor jou tocht naar Santiago de Compostela is nu aangebroken. Na een lange voorbereiding kan ik me voorstellen dat je nu echt wilt gaan. Ik wens je dan ook heel veel succes en een mooie reis naar Santiago. Het is voor mij al weer 5 jaar geleden dat ik met mij maatjes jan en Rinus hem hebben gefietst. Ik weet dus hoe mooi het is. maar onderschat het niet niet. Maandag 11 mei gaan wij met een aantal fiets vrienden jou de eerste km op weg helpen.
    Heel veel succes en ik blijf je volgen.
    Henk

• 04 Mei 2015 - 14:53

Klaas Kuiterman:

Hallo John.

Volgens mij was dit een goede voorbereiding, op de monstertocht die je maandag gaat starten. Wij gaan je maandag 11 mei uitgeleide doen.
    We blijven ja volgen,veel succes.
    gr klaas