Voorbereiding De st Jacobs drie daagse (dag 1) - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van John kuil - WaarBenJij.nu Voorbereiding De st Jacobs drie daagse (dag 1) - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van John kuil - WaarBenJij.nu

Voorbereiding De st Jacobs drie daagse (dag 1)

Door: John Kuil

Blijf op de hoogte en volg John

02 Mei 2015 | Nederland, Zwolle

Op 22-04-2015 alle kampeer spullen en proef gefietst.
volgens mij ging het redelijk.
Dus op 23-04 op naar Sint Jacobiparochie om mee te doen met de drie daagse welke was georganiseerd door het Sint Jacob genootschap.
Er waren volgen de mail 40 aanmeldingen maar toen ik op de Camping in Sint Annaparochie aan kwam waren daar geen pelgrims die met de tent daar op de camping stonden.
In de aanmeldingsbrief waren 2 campings genoemd om te overnachten dus ik ging er vanuit dat ik de een andere camping had gekozen al mij mede Santiago gangers.
Ik moet er even bij vertellen dat ik een dag te vroeg was want de tocht zou beginnen op 24-04 de route was namelijk Sint Jacobiparochie-Uithuizen-Hasselt-Sint Jacobiparochie.Totaal ongeveer 340
Maar omdat Hasselt slechts op 15 km afstand van Zwolle licht heb ik besloten dat ik de het laatste traject al eerste zou fietsen. De
tocht heb ik met tegenwind maar mooi zonnig weer gefietst door de Weerribben, via Wolvega en Heereveen langs Leeuwarden waar mijn fietsnavigatie mij keurig rond 17.00 uur op camping afzette. De tent opgezet en naar Sint Jacobiparochie gefietst om mij te melden voor de drie daagse.



  • 03 Mei 2015 - 12:14

    Henk Linnenbank:

    John,
    Geweldig, het begin voor jou tocht naar Santiago de Compostela is nu aangebroken. Na een lange voorbereiding kan ik me voorstellen dat je nu echt wilt gaan. Ik wens je dan ook heel veel succes en een mooie reis naar Santiago. Het is voor mij al weer 5 jaar geleden dat ik met mij maatjes jan en Rinus hem hebben gefietst. Ik weet dus hoe mooi het is. maar onderschat het niet niet. Maandag 11 mei gaan wij met een aantal fiets vrienden jou de eerste km op weg helpen.
    Heel veel succes en ik blijf je volgen.
    Henk

  • 04 Mei 2015 - 14:53

    Klaas Kuiterman:

    Hallo John.

    Volgens mij was dit een goede voorbereiding, op de monstertocht die je maandag gaat starten. Wij gaan je maandag 11 mei uitgeleide doen.
    We blijven ja volgen,veel succes.
    gr klaas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2015

4 dagen Santiago en naar huis

17 Juni 2015

de laatste lootjes

12 Juni 2015

van Burgos naar villacalzar

09 Juni 2015

Spanje

29 Mei 2015

Rocomadour
John

Sinds 11 september 2013 met en maand delay met pensioen. Werkgever Sodexo voorheen Van Hecke Lid van WTC Telecom. Werkt als vrijwilliger bij WIJZ in Zwolle. Getrouwd met louise. 2 dochters 5 kleinkinderen

Actief sinds 02 Mei 2015
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 7496

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: