Dag 2 Van Cuijk naar Geleen - Reisverslag uit Geleen, Nederland van John kuil - WaarBenJij.nu Dag 2 Van Cuijk naar Geleen - Reisverslag uit Geleen, Nederland van John kuil - WaarBenJij.nu

Dag 2 Van Cuijk naar Geleen

Door: John kuil

Blijf op de hoogte en volg John

12 Mei 2015 | Nederland, Geleen

Vandaag een tocht met afwisselend landschap door het Brabandse land met veel varkenshouderijen wat geleidelijk overging naar de asperge teelt waar Limburg zo bekend om is.

Vanmorgen rond acht uur op de fiets gestapt en terwijl de navigatie anders aangaf toch een stukje langs de maas gefietst richting Boxmeer.
Maar vlak voor Boxmeer weer de track opgezocht want anders zou de afstand vandaag veel groter zijn als dat ik had gepland.

Onderweg langs een schitterend natuurgebied bij Griendsveen en Helenaveen en dan kom je zomaar over de brug Roermond. De koffie werd genoten in het Schaftlokaal de Morgenstond in Griendsveen.

In Roermond nog een stukje door de oude binnenstad. Daarna een geweldig saai stuk heel veel wind tegen richting Maasbracht.
Maar na een aantal km kwam ik in Echt daarna volgt susteren, Nieuwstadt, Sittard en uiteindelijk Geleen. De Schumanstraat waar nicht Thea en Martin wonen was snel gevonden.
Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Martin met een heerlijk koud biertje. Thea was nog even naar de winkels
Dit was wederom een geweldige fietsdag.
Aantal km vandaag 115.8 iets meer dan de geplande 102.
Dit vanwege mijn ommetje langs de Maas

  • 12 Mei 2015 - 22:45

    Miranda:

    Nou Pup, laatste dag in Nederland! Veel succes morgen, op naar Monschau!

  • 12 Mei 2015 - 22:52

    Henk Linnenbank:

    John,
    Dit zal vast niet het laatste ommetje van extra Km zijn. Gewild of ongewild zullen er vast nog wel meer komen.
    Maar dat moet je maar voor lief nemen. Ook voor de derde dag een goede reis.
    Henk en Marianne ( die volgt je natuurlijk ook)

  • 13 Mei 2015 - 00:38

    Marion Kuil:

    Hoi John,
    Jeetje ik wist niet dat ik zo'n sportieve neef heb!!! Eerst hoor ik dat Caroline een fietsvakantie houdt en daarna Wendy en Sonja... en nu jij. Jammer dat je richting zuiden reist want ik had je graag een onderkomen voor een nacht willen aanbieden. Heel veel succes en ik zal je blog volgen hoor de komende tijd.
    Groetjes,
    Marion

  • 13 Mei 2015 - 09:08

    Dinand:

    John,

    Nogmaals grote klasse en zeer veel respect.

    Groeten Dinand.

  • 13 Mei 2015 - 10:17

    Jeroen:

    Hallo John,

    net terug uit Londen lees ik jouw verslag. Erg leuk en je klinkt erg enthousiast. Aan het begin van de reis van je leven, denk ik zo. Na een lange voorbereiding eindelijk op weg. Geniet van iedere dag, ook al zullen sommige momenten niet eenvoudig zijn. In gedachten zijn we bij je. We kijken al uit naar je volgende verslag!

  • 16 Mei 2015 - 13:12

    Jan:

    He maatje je bent al weer een paar dagen verder. Het echte pelgrimsleven is nu begonnen. Hopelijk heb je de eerste nachten in je tent goed ervaren. Wens je vel succes.En... hopelijk goed weer. Gr. Jan

  • 16 Mei 2015 - 15:45

    Gerda Pessink:

    Hoi john,

    Hoe gaat het met de pelgrim? ik hoop spoedig weer een reisverslagje te lezen. Diepe buiging.

    Groetjes Gerda Pessink

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geleen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2015

4 dagen Santiago en naar huis

17 Juni 2015

de laatste lootjes

12 Juni 2015

van Burgos naar villacalzar

09 Juni 2015

Spanje

29 Mei 2015

Rocomadour
John

Sinds 11 september 2013 met en maand delay met pensioen. Werkgever Sodexo voorheen Van Hecke Lid van WTC Telecom. Werkt als vrijwilliger bij WIJZ in Zwolle. Getrouwd met louise. 2 dochters 5 kleinkinderen

Actief sinds 02 Mei 2015
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 7503

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: