18 mei - Reisverslag uit Doulcon, Frankrijk van John kuil - WaarBenJij.nu 18 mei - Reisverslag uit Doulcon, Frankrijk van John kuil - WaarBenJij.nu

18 mei

Door: John kuil

Blijf op de hoogte en volg John

18 Mei 2015 | Frankrijk, Doulcon

DOULCON

Gisteren vertrokken uit Florenville omdat de opgegeven camping niet meer bestond
Ik heb tot op heden redelijk weer en kan prima slapen:
De uitdaging is het boodschappen doen voor een persoon.
ik heb geen koelbox mee!
Dit verslag schrijf ik kort want ik moet nog gaan fietsen;
Gisterenavond was de receptie om 19.00 gesloten en ik wist ook niet dat ik van een pc gebruik mocht maken.
Vandaag een korte rit naar Varennes en Argonne.
Omdat campings in dit gebied schaars zijn fiets ik van camping naar camping:
De volgende keer hoop ik op wat meer tijd om wat van mijn ontmoetingen te vertellen.
ik moet wel aangeven dat een ieder onderweg heel erg vriendelijk is en me overal mee helpen ook als is mijn frans maar zeer beperkt.
Hopelijk tot een volgende pc

  • 18 Mei 2015 - 12:47

    Hans Reitsma:

    Hoi John,
    Fijn weer iets van je te horen en dat alles goed gaat. Ik hoop dat het weer goed voor je blijft en je mooie ontmoetingen mag hebben.
    Veel succes verder.
    Groeten,
    Hans ( en ook van Sonja natuurlijk)

  • 18 Mei 2015 - 15:29

    Jan Kl. H.:

    He John ik begon me al zorgen te maken .Dagen niks gehoord .... waar zit hij. Maar oke het gaat goed.Hopelijk blijft het weer goed. Doorgaan zo veel succes. Gr. Ans en Jan

  • 18 Mei 2015 - 17:04

    Joop Stam :

    John, we zijn trots op je. Ga zo door.Joop en Greet .

  • 18 Mei 2015 - 18:20

    Henk En Marianne Linnenbank:

    John,
    Fijn weer wat te horen van jou. Ook wij maakten ons al een beetje ongerust. Van waar zal hij zijn? Gaat het hem goed af? enz.
    Maar gelukkig jij laat weten dat het voortreffelijk gaat. Denk erom, goed blijven eten en op tijd je inkopen doen. Dan gaat het zeker lukken We zien weer uit naar een volgend verslag.
    Veel succes Henk en Marianne

  • 18 Mei 2015 - 20:20

    Marc En Barbara:

    Hoi Pup,

    De kop is er nu echt af en je bent a flink op weg. Geniet van je reis en alles want je onderweg tegen komt! Ik hoop dat de weergoden je de komende tijd gunstig gezind zijn.
    Wij zijn trots op je!

    Liefs Barbara, Marc en een dikke kus van Isa en Kiki

  • 20 Mei 2015 - 11:01

    Paul Van Emmerik:

    He John,

    Gaat lekker zo, we hopen voor je op goed weer.
    Doe wat vaker een verslagje!!

    Paul en Thea

  • 25 Mei 2015 - 09:34

    Edward En Marja:

    Hé John,

    We vroegen ons al af of je al begonnen was aan je tocht. Heb de link van Rinus gekregen dus we gaan je volgen. Heel veel succes en geniet er van.

    Gr,
    Edward en Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Doulcon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2015

4 dagen Santiago en naar huis

17 Juni 2015

de laatste lootjes

12 Juni 2015

van Burgos naar villacalzar

09 Juni 2015

Spanje

29 Mei 2015

Rocomadour
John

Sinds 11 september 2013 met en maand delay met pensioen. Werkgever Sodexo voorheen Van Hecke Lid van WTC Telecom. Werkt als vrijwilliger bij WIJZ in Zwolle. Getrouwd met louise. 2 dochters 5 kleinkinderen

Actief sinds 02 Mei 2015
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 7506

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: