van Burgos naar villacalzar - Reisverslag uit Belorado, Spanje van John kuil - WaarBenJij.nu van Burgos naar villacalzar - Reisverslag uit Belorado, Spanje van John kuil - WaarBenJij.nu

van Burgos naar villacalzar

Door: John Kuil

Blijf op de hoogte en volg John

12 Juni 2015 | Spanje, Belorado

Gisteren een rusdag in Burgos. Nadat we eergisteren doornat zijn geworden van de regen.
We zouden nog doorfietsen maar de het weer was zo slecht dat we besloten een rustdag te houden en een bezoekje te brengen aan Burgos.
Vanmorgen regende het nog stevig maar we zijn rond 8.30 uur op de fiets gestapt en hebben het droog gehouden.Een redelijk vlakke rit met een paar klimmetjes. Tegen 16.15 uur zijn we gestopt in het gehucht Villalvcazar. Ik weet niet of ik het goed schrijf maar het is zo, 90 km na burgos. Want dat is wat we vandaag hebben gefietst.
Een steveige westen wind zorg ervoor dat de snelheid beperkt bijft.
Onderweg veel wanderlaars gezien.
We slapen in een refugio er is hier geen Camping.
Wel een restaurant met een zeer oude pc waar ik dit verhaaltje nu op schrijf.
Inmiddels ben ik nog zo,n +/- 490 km verwijderd van Santiago
Groeten John.

• 12 Juni 2015 - 19:45

Hans Reitsma:

hoi John,
    Wat schiet het nog op. Nog maar zo'n 500 km te gaan. Wat een avontuur!
    Ik hoop dat de komende dagen je Wat beter weer brengen.

Groeten van Hans en Sonja.

• 12 Juni 2015 - 23:25

Henk :

John
    Geweldig het gaat goed. Weer een stuk verder. Je komt over enkele dagen aan bij kruz de Fero .dan kun je een deel van de last van schouders afgooien. Elke pelgrim die het kruz haalt komt ook aan Satiago. eel succes en Hopelijk beter weer voor de laatste paar honderd km
    Gr. Van Marianne en Henk

• 14 Juni 2015 - 09:58