Spanje - Reisverslag uit Belorado, Spanje van John kuil - WaarBenJij.nu Spanje - Reisverslag uit Belorado, Spanje van John kuil - WaarBenJij.nu

Spanje

Blijf op de hoogte en volg John

09 Juni 2015 | Spanje, Belorado

Vandaag geen camping gevonden we zijn in spanje in Belorado.
dit is ongeveer 40 km voor Burgos.
We zijn: Janus Verstegen uit Maasbree. ik heb janus drie dagen geleden ontmoet op een camping na Roncevalles. We hebben ongeveer het zelfde fiets tempo. en we kunnen goed met elkaar overweg.
Op dit momnrt zitten we in een pension genaamd tane.
De verbinding is moeizaam ik ben al tweemaal opnieuw begonnen met deze geleende labtop. Dus helaas voor jullie kan ik geen uitgebreid verslag schrijven.
korte info
ongeveer 2200 km gefietst
een fors aantal heuvels met meer dan 10 % stijging.
Geen blessures
Wennen aan Spaanse eetgewoontes.
Groet.
John

  • 09 Juni 2015 - 19:29

    Jan Klein Herenbrink:

    He John
    Wij maakten ons al een beetje ongerust hoorden steeds maar niets,maar gelukkig gaat het goed..burgos prachtige stad. En de hogere bergen gaan nu langzaam komen.Hebben wij halve dag voor uitgetrokken. Heb geprobeerd je te bellen lukte niet..wij zelf ook met vakantie he..he jongen goede reis verder..Gr.Ans en Jan

  • 09 Juni 2015 - 19:54

    Hans Reitsma:

    Hoi John,
    Goed om weer eens wat van je te horen. Wat ben je inderdaad al ver. Ik ben benieuwd naar al je avonturen en hoop die later te mogen horen.
    Veel sterkte met het laatste stuk.

    Groeten,
    Hans

  • 09 Juni 2015 - 20:12

    Klaas Kuiterman :

    Hallo john.
    Je bent mooi op weg naar Compostella ,de laatste km's zijn wat ik begrijp niet de makkelijkste.Maar de bergen beklimmen wordt alleen maar minder zwaar, omdat je eigen gewicht naar ik aanneem aardig is afgenomen.
    Goeie reis verder.
    Gr Klaas en Miny

  • 09 Juni 2015 - 20:25

    Jeroen:

    Hallo John,

    Fijn weer iets van je te horen. Je komt langzamerhand in het laatste deel van je avontuur. Geniet ervan! Ook de groetjes van Miranka.

  • 09 Juni 2015 - 20:46

    Henk & Marianne:

    Hoi John,
    Fijn weer wat te horen. Nog plus minus 650 km en je doel is dan inzicht. Ik weet uit eigen ervaring wat dat betekend als je Santiago binnen rijd. Zet hem op en blijf je zelf. Het gaat je lukken en wij zijn straks erg benieuwd naar jou verhalen. Wij zijn zelf nu ook op vakantie in Oostenrijk en heb de racefiets bij me. Je raad het al, natuurlijk moet ik dan nog een aantal keren naar boven.
    John veel succes groeten van Marianne en mij

  • 09 Juni 2015 - 23:27

    Marion:

    Wow John, respect hoor voor jouw prestatie.
    Die Kuilen zijn wel doorzetters joh. Gaat het niet linksom, probeer je het wel rechtsom!!
    2200 km. gefietst heb ik nog van mijn leven niet. Ik had een fiets van 16 jaar oud en de baard zat nog aan de banden. Goed van jou hoor!!! Hoop binnenkort weer van je te horen.
    Als je nog eens een fietstochtje in Nederland doet, kom je maar naar het noorden.
    Je bent van harte welkom.

  • 10 Juni 2015 - 07:17

    Nienke:

    Hai John ik lees met veel bewondering je fietsverslag, super kerel
    Heb heel veel respect voor je! Ik ben benieuwd naar het'' live Verslag ''
    Straks als je weer gaat spinnen bij profitgym, ik fiets altijd achter jouw,
    Je weet wel die het plaatje van de schoen vast hadden in de trapper ;-) .
    Ik wens je veel fietsplezier ! Groetjes , nienke

  • 10 Juni 2015 - 08:32

    Dinand:

    John,

    Grote klasse, meer dan respect. En wat dat eten betreft dat gaat ook goed komen. We hebben bij Scania meerdere keren samen Spaanse buffetten gemaakt ( Tapas) dus je hebt hier ervaring mee. Groeten Dinand.

  • 10 Juni 2015 - 12:58

    Trienke Groenestege:

    Ik hoop dat je erg aan het genieten bent, late reactie. Maar veel success nog. Groetjes Trienke

  • 10 Juni 2015 - 18:43

    Buurman Sjon:

    Hallo John,

    Nog een week ? en je hebt je doel bereikt.
    Je zult wel veel verhalen te vertellen hebben bij terugkomst.
    Daar zien we naar uit.
    Ik hou hier de boel in gaten, want Louise is ook al opstap.
    WE zien je wel verschijnen in Zwolle.
    Nog reis en terugreis gewenst

    Groet Sjon en Corien

  • 11 Juni 2015 - 20:30

    Karin :

    Fantastisch om je zo te volgen. Diep respect voor jouw avontuur :).
    Groetjes Karin (instructrice Profit gym)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Belorado

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2015

4 dagen Santiago en naar huis

17 Juni 2015

de laatste lootjes

12 Juni 2015

van Burgos naar villacalzar

09 Juni 2015

Spanje

29 Mei 2015

Rocomadour
John

Sinds 11 september 2013 met en maand delay met pensioen. Werkgever Sodexo voorheen Van Hecke Lid van WTC Telecom. Werkt als vrijwilliger bij WIJZ in Zwolle. Getrouwd met louise. 2 dochters 5 kleinkinderen

Actief sinds 02 Mei 2015
Verslag gelezen: 611
Totaal aantal bezoekers 7508

Voorgaande reizen:

02 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: